Pla Canviem pel Clima 2030
#CanviempelClimaBCN Estratègia de Cultura de Sostenibilitat de Barcelona
Disminuir la demanda induïda ( publicitat ) de medis de transport no sostenibles - Mobilitat sostenible
Estem en mig d'una emergència climàtica ( a banda de estar propers a una crisis de recursos i energètica ) pero seguim anunciant medis de transport no sostenibles. Els anuncis creen una demanda induïda que augmenta les ventes de vehicles contaminants.
Creiem que Barcelona podria donar un pas endavant i prohibir o limitar els anuncis de cotxes i motocicletes a les marquesines publicitaries o autobusos. Al meu parer no s'hi hauria de poder anunciar cap moto o cotxe. Ja que encara que fossin elèctrics només solucionen, potencialment, les emissions, segueixen tenint tota la resta de problemàtiques del vehicle privat.
Però podríem estar d'acord en que una primera aproximació per els anys inicials seria prohibir els anuncis de cotxes i motos que no fossin totalment elèctrics. Deixant fora inclòs els PHEV, per exemple un SUV PHEV consumeix 8 litres als 100 quan no fa servir el mode EV.
La industria agrairia un roadmap cronològic de les normes per saber que anunciar.
Aquesta proposta ha estat descartada perquè:
Proposta que no resulta viable tècnicament, econòmicament o administrativament per la seva complexitat, perquè és competència d'altres administracions, etc.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
No sé com es regula la publicitat a l'espai públic ni qui en té la competència però igual que no es pot anunciar tabac, ni begudes alcohòliques de nos é quins graus, es podria prohibir tota publicitat de productes provadament perjudicials per la salut del planeta.
Carregant els comentaris ...