Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal

Avatar: Andrea Andrea
02/03/2020 15:27  
Seleccionat
- Descripció breu:
Carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal. Eliminar un carril de circulació per encabir-hi un carril bici i donar continuïtat al carril bici del carrer Urgell fins a Diagonal.
- Descripció ampliada:
Es proposa un carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal per donar continuïtat al carril del carrer Urgell fins a Diagonal.
Actualment l'avinguda Sarrià té 4 carrils + 1 carril BUS. Aquesta via és la continuació del carrer Urgell que té una secció de 3 carril+BUS, per tant, no es perdria capacitat de circulació dels vehicles.
Cal moure el cordó de serveis existent al costat Llobregat perquè aquest serveixi de franja de seguretat pels ciclistes. El tram on el cordó de serveis està al costat Besós caldrà canviar-lo de costat i reduir-lo per facilitar el gir a l'esquerra.
Aquest carril connectaria els carrils bici existents de l'avinguda Diagonal, el carrer Urgell, el carrer París i el carrer Londres.
- Barri: Nova Esquerra de l'Eixample
- Cost aproximat orientatiu: 250.000 €
- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Fomenta la mobilitat sostenible i redueix l'espai destinat al vehicle privat
- Quin és l'impacte esperat del projecte?
Millorar la connectivitat de les xarxes ciclables de la ciutat, ajudar a fomentar la mobilitat sostenible i reducció de l'espai destinat al vehicle privat.
- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte? Gerència de Mobilitat i Infraestructures

Cost estimat

600.215,00 €
Període d’execució: 2021-2023
Aquest import contempla el tram pressupostat: Urgell-Prat de la Riba Longitud del tram pressupostat: 1559m
Aquest import contempla el tram pressupostat: Urgell-Prat de la Riba Longitud del tram pressupostat: 1559m
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista
  • Resultats al filtrar per l'àmbit: la Nova Esquerra de l'Eixample la Nova Esquerra de l'Eixample   (modificat de la Nova Esquerra de l'Eixample per una administradora)

Aquest projecte ha estat seleccionat perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat ha estat un dels 20 projectes amb més suports del districte i, en conseqüència, passarà a la fase de concreció del procés participatiu i, posteriorment, a la votació final.

En els propers dies, la persona o entitat que ha presentat el projecte d'inversió, rebrà una convocatòria per correu electrònic per a realitzar la reunió de concreció virtual, on s'indica el dia i hora de la reunió, així com l’enllaç per accedir a la trobada. De la mateixa manera, en aquesta convocatòria s’adjuntarà la fitxa del projecte, indicant els aspectes que tècnicament s’ha valorat que cal concretar per tal que pugui ser executat, així com altra documentació que pot ser d’interès per a la reunió.

La fase de concreció es desenvoluparà entre el 14 d’abril i el 7 de maig i es preveu que la votació dels projectes de Pressupostos participatius tingui lloc del 10 al 20 de juny de 2021, ambdós inclosos.

Pots consultar la Guia Ciutadana amb més informació sobre la fase i les reunions de concreció i també algunes preguntes freqüents que us poden ajudar a resoldre dubtes que pugueu tenir. 


Proposta vinculada a aquests projectes:

actions
Ampliem la vorera a l’avinguda de Sarrià eliminant un carril de circulació

Projectes relacionats

proposals
Carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal
Andrea @andrea_
139 Suports
Carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal Comentaris 0

Referència: BCN-PROP-2021-03-28799
Versió 4 (de 4) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 74697fd7ac64df46f5e9719e53d14cddeb79040b9dcb4bad6a1783346fbd2849

Origen: {"body":{"ca":"- Descripció breu:\r\nCarril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal. Eliminar un carril de circulació per encabir-hi un carril bici i donar continuïtat al carril bici del carrer Urgell fins a Diagonal.\r\n\r\n- Descripció ampliada:\r\nEs proposa un carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal per donar continuïtat al carril del carrer Urgell fins a Diagonal. \r\nActualment l'avinguda Sarrià té 4 carrils + 1 carril BUS. Aquesta via és la continuació del carrer Urgell que té una secció de 3 carril+BUS, per tant, no es perdria capacitat de circulació dels vehicles. \r\nCal moure el cordó de serveis existent al costat Llobregat perquè aquest serveixi de franja de seguretat pels ciclistes. El tram on el cordó de serveis està al costat Besós caldrà canviar-lo de costat i reduir-lo per facilitar el gir a l'esquerra.\r\nAquest carril connectaria els carrils bici existents de l'avinguda Diagonal, el carrer Urgell, el carrer París i el carrer Londres.\r\n\r\n- Barri: Nova Esquerra de l'Eixample\r\n\r\n- Cost aproximat orientatiu: 250.000 €\r\n\r\n- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?\r\nFomenta la mobilitat sostenible i redueix l'espai destinat al vehicle privat\r\n\r\n- Quin és l'impacte esperat del projecte?\r\nMillorar la connectivitat de les xarxes ciclables de la ciutat, ajudar a fomentar la mobilitat sostenible i reducció de l'espai destinat al vehicle privat.\r\n\r\n- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte? Gerència de Mobilitat i Infraestructures"},"title":{"ca":"Carril bici per l'avinguda Sarrià entre el carrer París i l'avinguda Diagonal"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/4422/proposals/28799/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/4422/proposals/28799/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

0 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?