Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Carril Bici bidireccional a Fabra i Puig per sobre Meridiana
- Descripció breu: Carril Bici bidireccional a Fabra i Puig per sobre Meridiana.
- Descripció ampliada: Construcció d’un carril bici bidireccional al passeig Fabra i Puig. Que vagi desde la Meridiana fins a un centenar de metres passats l'estació de Metro de Vilapicina. Aquest carril inclouria la conexion a traves de Meridiana amb l’actual carril de Fabra i puig que hi desemboca.
- Barri: Nou Barris
- Cost aproximat orientatiu: 1.47 Km de carril bici bidireccional 570.000 €
- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Hi ha diferències notables en l'ús dels mitjans de transport en funció del gènere.
L’ús de la bicicleta per part de les dones es menor que el dels homes. En el col·lectiu femení la percepció de seguretat d’aquest mètode de transport és més baix. De manera que si fem carrils bici segregats i més segurs millorarem la percepció de la seguretat comportant un increment de l'ús per part d’aquest sector.
Dades de mobilitat, percepcio de seguretat pagina 22 https://tinyurl.com/rrulk8p
- Quin és l'impacte esperat del projecte?
Com es pot veure al plànol la connectivitat els itineraris en bicicleta a aquesta zona ( en blau ) son escassos o inexistents. Aquest carril ( en vermell ) junt amb el de la proposta per Horta ( en groc ) connectaria d’una manera ràpida, eficient i segura la zona de Sant Andreu Arenal amb la zona de Vall D'hebron. Això incrementaria el nombre de desplaçaments diaris en aquest mètode de transport.
- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte?
Direcció Urbanisme de Barcelona
Cost estimat
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat acceptat i passarà a la següent fase del procés participatiu.
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 1.274.000€. Tram pressupostat: Meridiana-Psg.Valldaura Longitud del tram pressupostat: 2548m.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Proposta vinculada a aquests projectes:
Propostes relacionades
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
El carrer La Jota, paralel a Fabra i Puig i en el tram des de meridiana a Virrei..ja es un carril bici bidireccional..pertany aquesta obra és innecessària per repetida. No te sentit fer dos carrils bicis igual recorregut en carrer paralels , un al costat de la altre com es Fabra i Puig - la Jota. Potser si que se hauria de promocionar més el carril bici la Jota, per si no el coneixies. Tenint el de la Jota, un carril bici afegit a Fabra i Puig seria ganes de gastar diners..repetit, i crec que perillós per Tot el trànsit de peatons que hi ha a Fabra i Puig que creuen constantment. Millor no repetir projectes idèntics, crec jo
Carregant els comentaris ...