Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Reurbanització dels voltants de Plaça Catalana
Descripció breu: Diferents actuacions per a la millora de la zona: Amílcar, Llobet i Vall-llosera i Plaça Catalana.
Descripció ampliada:
- Escales mecàniques al carrer de Llobet i Vall-llosera, des de Verge de Montserrat a Plaça Catalana.
- Millores al carrer d'Amílcar (tram de Plaça Catalana fins Torre dels Pardals): 1 - voreres més amples, arbrat, soterrat dels cables aeris. 2 - fer-lo carrer peatonal o Zona 30, ja que, al no haver-hi cruïlles els vehicles hi circulen a gran velocitat. 3 - posar més passos a vianants, des de Plaça Catalana fins Torre dels Pardals no n'hi ha cap, en cas que no es pugui fer peatonal.
- Adequar com a zona verda l'espai deixat per els laboratoris Esteve. La zona de Verge de Montserrat, Llobet i Vall-llosera i Mascaró.
- Retirar el quiosc tancat de la Plaça Catalana
Es pot complementar amb els projectes:
- Ascensor inclinat a Llobet i Vall-Llosera
- Ascensor a Llobet Vall-llosera
- Reurbanització dels carrers Llobet i Vall-llosera i Amílcar
Barri: Guinardó
Cost aproximat orientatiu:
- Escales mecàniques Llobet i Vall-llosera: 150.215€
- Ampliació voreres Amílcar: 226.800€
- Arbrat Amílcar: ?
- Carrer peatonal Amílcar: 534.240€
- Passos a vianants Amílcar: ?
- Zona verda, Llobet i Vall-llosera, Verge de Montserrat, Mascaró: 560.560€
- Retirar quiosc: 1.740€
El cost aproximat ampliant les voreres d'Amílcar: 939.315€
El cost aproximat fent el carrer Amílcar peatonal: 1.246.755€
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte? A tothom per igual
Quin és l'impacte esperat del projecte? Pacificació de la zona i millora de la mobilitat per a gent gran
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu.
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 1.600.000€. Tanmateix, en la fase de concreció caldrà acotar l'àmbit prioritari o específic d'aplicació per tal de complir els requeriments tècnics així com el límit pressupostari per projecte.
No obstant això, cal tenir en compte que el projecte s'hauria d'executar tenint en compte els següents condicionants tècnics: el mitjà d'elevació mecànica proposat al C/Llobet i Vall-llosera es troba actualment en fase de redacció i per tant, no es contemplarà en l'actuació sol·licitada. L'espai on anteriorment s'hi ubicaven els Laboratoris Esteve, no es pot contemplar la seva transformació a zona verda. La resta d'actuacions proposades es contemplaran i concretaran, tal i com s'especifica, per tal de concretar-les en compliment dels requeriments tècnics i del límit pressupostari.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Propostes relacionades
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Conversa amb DemocràciaActiva25
Hola @xcarol !
Hem vist la teva proposta i agraïm la teva participació, però el teu projecte no compleix alguns dels requisits tècnics o econòmics establerts. Concretament no compleix el requisit:
- Cal que representi un import mínim de 50.000€ i un màxim del 30% del pressupost assignat al districte en qüestió (fins a un màxim de 2 milions d’euros).
Encara ets a temps de modificar-lo perquè s’ajusti als criteris marcats; tens 10 dies des que vas crear el projecte per a introduir les modificacions.
Gràcies per participar al decidim.barcelona!
Fet! He retirat l'ascensor de Llobet i Vall-llosera, ja que hi ha projectes al respecte, que he fet referencia. També he escurçat el tram d'Amílcar fins a Torre dels Pardals que és el tram sense cap cruïlla.
Espero que ara el projecte compleixi amb tots els requisits.
Moltes gràcies!
Carregant els comentaris ...