Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Augmentar el número de passos de vianants a Fabra i Puig

Avatar: Paz Riba Paz Riba
24/03/2020 00:06  
Acceptades
- Descripció breu: Augmentar el número de passos de vianants a Fabra i Puig
- Descripció ampliada: Incrementar el número de passos de vianants al Passeig Fabra i Puig. Entre Meridiana i Virrei Amat. En aquesta zona fabra i puig es una cicatriu urbana que no permet comunicar Porta amb Vilapicina i la Torre Llobeta. Proposem incloure 5 pasos de vianants més. Que es poden veure al fitxer adjunt.
Respecte la inclusió o no de semàfors seria interessant posar senyalització vertical semaforica que indiqui que el vianant te prioritat ja que els semàfors actuals a aquesta zona de Fabra i Puig donen molta prioritat temporal als cotxes.
- Barri: Nou barris
- Cost aproximat orientatiu: 50.000 euros
- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Hi ha diferències notables en l'ús dels diferents mitjans de transport en funció del gènere.
Les dones es desplacen mes en transport públic o caminant que els homes, un 58% i un 47% mes respectivament. En canvi els homes es desplacen un 41% més en transport privat que les dones. Al actuar en els itineraris a peu estem actuant amb perspectiva de gènere, fent més fàcil i ràpid el seu trajecte.
Dades de mobilitat desglossades en gènere a la pàgina 12.
https://tinyurl.com/rrulk8p
- Quin és l'impacte esperat del projecte?
Pacificació del trànsit a la zona de Fabra i puig entre Meridiana i Virrei Amat. Priorització dels Vianants. Disminució del trànsit i la contaminació acústica i atmosferica. Deguda a la evaporació del trànsit al donar prioritat al vianant.
- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte?
Direcció Urbanisme de Barcelona
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista   (modificat de Altres per una administradora)

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. Des de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures es valora positivament la proposta. La proposta es valora molt positivament des d'una visió tècnica, ja que com bé comenta la ciutadana falten molts passos de vianants, en especial els passos de vianants dels encreuaments de carrers amb vorera passant, que són: - c/ Manuel Sancho - c/ Malgrat - c/ Santapau (no té vorera passant, és l'únic carrer on ja hi ha un pas a la banda Llobregat i caldria incorporar el pas de la banda Besòs) - c/ Emili Roca - c/ Santanyí En termes generals cal incorporar semàfors i realitzar el gual a la vorera; al c/Santpau caldrà validar la inclusió del pas proposat ja que hi ha un gual privat que dificulta parcialment aquesta actuació. Cal considerar en el cas d’executar algun d’aquests passos de vianants s’han de realitzar passos de vianants semaforitzats, el que implicaria realitzar un adaptació total dels semàfors de la cruïlla, realitzar l’obra civil dels guals de vianants a cadascuna de les voreres i executar la senyalització horitzontal pertinent. Proposem un pressupost màxim per als 5 passos de vianants, però prèviament s’ha d’estudiar la conveniència o no de cadascun dels passos amb major deteniment. Proposta pressupostària aproximada: 5 x (12.000 € (adaptació semafòrica + obra civil) + 6.000 € (guals de vianants) + 1.500 € (senyalització pas)) ~ 98.000 €.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Projectes relacionats

proposals
Augmentar el número de passos de vianants a Fabra i Puig
Paz Riba @paz_riba
Referència: BCN-PROP-2020-03-21653
Versió 2 (de 2) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: fdf7508426cf799c4d40b1bd8171274b3ba1eae492ca0807921eef2ce1e0c0b9

Origen: {"body":{"ca":"- Descripció breu: Augmentar el número de passos de vianants a Fabra i Puig\r\n\r\n- Descripció ampliada: Incrementar el número de passos de vianants al Passeig Fabra i Puig. Entre Meridiana i Virrei Amat. En aquesta zona fabra i puig es una cicatriu urbana que no permet comunicar Porta amb Vilapicina i la Torre Llobeta. Proposem incloure 5 pasos de vianants més. Que es poden veure al fitxer adjunt.\r\nRespecte la inclusió o no de semàfors seria interessant posar senyalització vertical semaforica que indiqui que el vianant te prioritat ja que els semàfors actuals a aquesta zona de Fabra i Puig donen molta prioritat temporal als cotxes.\r\n\r\n- Barri: Nou barris\r\n\r\n- Cost aproximat orientatiu: 50.000 euros\r\n\r\n- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?\r\nHi ha diferències notables en l'ús dels diferents mitjans de transport en funció del gènere. \r\nLes dones es desplacen mes en transport públic o caminant que els homes, un 58% i un 47% mes respectivament. En canvi els homes es desplacen un 41% més en transport privat que les dones. Al actuar en els itineraris a peu estem actuant amb perspectiva de gènere, fent més fàcil i ràpid el seu trajecte.\r\nDades de mobilitat desglossades en gènere a la pàgina 12.\r\nhttps://tinyurl.com/rrulk8p\r\n\r\n- Quin és l'impacte esperat del projecte?\r\nPacificació del trànsit a la zona de Fabra i puig entre Meridiana i Virrei Amat. Priorització dels Vianants. Disminució del trànsit i la contaminació acústica i atmosferica. Deguda a la evaporació del trànsit al donar prioritat al vianant.\r\n\r\n- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte?\r\nDirecció Urbanisme de Barcelona"},"title":{"ca":"Augmentar el número de passos de vianants a Fabra i Puig"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/21653/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/21653/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Imatges relacionades

VianantsFP

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: Paz Riba Paz Riba
25/03/2021 16:55
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Per votar podeu anar a https://tinyurl.com/votavianantsfabraipuig

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?