Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Carril bici a Sarrià
- Descripció breu:
Construcció de Carril Bici a Sarrià: Pça Artós - Major de Sarrià - Via Augusta - V. Foix
- Descripció ampliada:
Habilitar el transport segur en bicicleta dins el districte de Sarrià.
- Cost aproximat orientatiu: 200.000 euros
- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Millorar l’activitat física d’homes i dones al districte.
- Quin és l'impacte esperat del projecte?
Reduccio contaminació ambiental, millora de la salut de la població.
- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte?
Departaments d’Urbanisme i Ecologia i sostenibilitat
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 600.000 €. Aquest import contempla la totalitat del projecte presentat. No obstant això, cal tenir en compte que el projecte s'hauria d'executar tenint en compte els següents condicionants tècnics: Es valora positivament la proposta. Carril bici d'avda. Sarrià (Prat de la Riba a c. París) permetrà connectar de forma més eficient carrils bici d'aquest entorn millorant la seva cobertura i connectivitat. Enllaça amb Prat de la Riba i Manel Girona (on està planificada una millora de la infrastructura ciclista) i intercepta els carrils bici de Borí i Fontestà, Diagonal, Tarradelles, Londres i París. Secció de calçada àmplia Possibilitat de millorar el transport públic si així és necessari *Està prevista actuació de canvi de sentit de circulació d'avda. Sarrià lligada a obres del Tramvia per la DIagonal. Tram pressupostat: Urgell-Prat de la Riba Longitud del tram pressupostat: 1559m Pressupost: 600.215€.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Projectes relacionats
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Totalment necessari. El tram de la Via Augusta podria anar dels Vergós fins aplaça Molina; a mes de facilitar la mobilitat sostenible i segura, ajudarà a pacificar la Via Augusta, carrer que suporta una excessiva densitat de trànsit, el que comporta uns alts nivells de contaminació ambiental i de contaminació acústica que fa insuportable la vida del veïns. Fora ideal que s’acompanyés d'una millora de les zones enjardinades de forma semblant al que es va fer a General-Mitre, doncs actualment estan pràcticament abandonades; es pdria fer un mix: a la zona central es podria posar una filera de palmeres washingtonianes (com a General-Mitre per sobre de la V.A.) i als laterals parterres amb mes gespa i arbrat que contribuïssin afer una barrera que esmorteixi el soroll (com a General-Mitre per sota V-A.).
A la proposta inicial, afegiria el carril bici fins a la Diagonal, des de plaça Artós per exemple.
Carregant els comentaris ...