Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Adequació de l'eix ciclista crta de la Bordeta - Gavà als paràmetres actuals del manual de disseny de carrils bici
Acceptades
El tram central es va construir l’any 2007 i posteriorment es realitzà, l’any 2015, l’enllaç fins al carrer de Farell i el tram a contrasentit des de Farell a plaça Espanya.
Aquest eix ciclista alternatiu al carril bici en vorera de la Gran Via presenta moltes deficiències.
Actuacions diferenciades per trams:
Olzinelles – Moianès
Adequació del sistema semafòric amb ambres de filtre als carrers Alpens, Almeria, Rossend Arús i Vilassar.
Instal•lació dels faldons excepte bici en tot el tram (ara el ciclista està en indefensió jurídica) .
Delimitar espai al carril per efectuar el gir cap el carrer de Viladecans
Aquest eix ciclista alternatiu al carril bici en vorera de la Gran Via presenta moltes deficiències.
Actuacions diferenciades per trams:
Olzinelles – Moianès
Adequació del sistema semafòric amb ambres de filtre als carrers Alpens, Almeria, Rossend Arús i Vilassar.
Instal•lació dels faldons excepte bici en tot el tram (ara el ciclista està en indefensió jurídica) .
Delimitar espai al carril per efectuar el gir cap el carrer de Viladecans
Cruïlla amb Moianès
Revisió del sistema semafòric on el comportament de fluxe lliure amb el pas de vianants està mal regulat amb fases contradictòries.
Revisió del sistema semafòric on el comportament de fluxe lliure amb el pas de vianants està mal regulat amb fases contradictòries.
Farell – plaça Espanya
Ampliació del tram a contrasentit especialment al sortir de la plaça de Joan Corrandes, eliminant una de les fileres d’aparcament, preferentment la del costat muntanya, repartint l’espai guanyat a vorera i ample del carril bici. D’aquesta manera el cordó de serveis continuaria servint de protecció del carril bici (mes àmple) donat més visibilitat al pas de vianants del carrer d’Hostafrancs de Sió.
Ampliació del tram a contrasentit especialment al sortir de la plaça de Joan Corrandes, eliminant una de les fileres d’aparcament, preferentment la del costat muntanya, repartint l’espai guanyat a vorera i ample del carril bici. D’aquesta manera el cordó de serveis continuaria servint de protecció del carril bici (mes àmple) donat més visibilitat al pas de vianants del carrer d’Hostafrancs de Sió.
Placeta de Sant Medir – Amadeu Oller
Aquest entorn té diverses solucions, unes barates (reposició dels elements malmesos de l’actual infraestructura (peces i agulles vermelles) habilitat un tram de carril bici facilitant el pas de bicicletes a contrasentit per accedir a Can Batlló.
Barri: Hostafrancs i la Bordeta
Cost aproximat orientatiu:
Modificació semafòrica + treballs de pintura i senyalització vertical: 150.000 euros
Perspectiva de gènere : Més dones en bicicleta vol dir més infraestructura ciclista segura i/o a l'inrevés
Impacte: Més seguretat per vianants i ciclistes i descongestió del carril bici en vorera de la Gran Via
Agents implicats : Serveis Tècnics de Dte i Mobilitat.
Aquest entorn té diverses solucions, unes barates (reposició dels elements malmesos de l’actual infraestructura (peces i agulles vermelles) habilitat un tram de carril bici facilitant el pas de bicicletes a contrasentit per accedir a Can Batlló.
Barri: Hostafrancs i la Bordeta
Cost aproximat orientatiu:
Modificació semafòrica + treballs de pintura i senyalització vertical: 150.000 euros
Perspectiva de gènere : Més dones en bicicleta vol dir més infraestructura ciclista segura i/o a l'inrevés
Impacte: Més seguretat per vianants i ciclistes i descongestió del carril bici en vorera de la Gran Via
Agents implicats : Serveis Tècnics de Dte i Mobilitat.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 150.000 €.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...