Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Millorar la seguretat a l´estació de metro de Sagrada Família.
- Conduir els fluxes de persones en el vestíbul d´entrada pel carrer Marina/Provença i les andanes.
- Descripció ampliada: Aquest vestíbul i andanes no tenen capacitat a hores punta i no hi ha ningú i cap indicació per regular la circulació de persones en aquests espais.
- Barri: Sagrada Familia
- Cost aproximat orientatiu: No ho se.
- Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
- Quin és l'impacte esperat del projecte? Millorar la seguretat i conseguir fluxes més regulars.
- Quins agents caldrà implicar en el plantejament i execució del projecte? Persones i senyalització.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Lamentem comunicar-te que el projecte que has presentat no compleix algun dels criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat descartat i no passarà a la següent fase del procés participatiu. Concretament, proposa canvis en la xarxa de transport públic i aquest motiu està explícitament descartat en la normativa d'aquest procés participatiu.
Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf
De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
L´afluència turística en aquesta estació fa molt difícil el trànsit per vestíbuls i andanes. Grups de moltes persones aturades davant els torns de validació dels bitllets, mirant els mapes... Els viatgers que fan la connexió o surten des de la L2 no respecten els que van en direcció contrària i provoquen colapses. Invasió de les línies de seguretat a les andanes perqué les persones no es distribueixen al llarg de l´andana i impedeixen el pas. Aquests colapses també afavoreixen els furts.
Hola @corina_albir_sanchez !
Hem vist el projecte que has presentat, agraïm la teva participació 👍
Però ens falta una informació imprescindible.
- Els projectes de pressupostos participatius han d’estar assignats a un districte o barri, cal que entris a editar el teu projecte i al desplegable de l’àmbit territorial seleccionis el districte on s'ubica la teva proposta. Així el projecte quedarà ben assignat per continuar tot el procés correctament.
Recorda que tens 10 dies des que vas crear el projecte per modificar-lo.
Gràcies per participar al decidim.barcelona!
Hola Corina,
Estic d'acord amb tu: cal remodelar l'estació de metro de la Sagrada Família, línia blava, perquè no està preparada per rebre tanta afluència turística sobretot les andanes i sovint resulta perillós. Penso que una part de l'impost turístic s'hauria de destinar a aquelles zones de la ciutat que - per sort o desgràcia - són punts d'atracció com la Sagrada Família.
Resulta difícil fer una estimació pressupostària perquè a priori diria que és una inversió alta però, per altra banda, ineludible per part de l'Ajuntament de Barcelona. Per posar un cost: 100.000 euros (potser pots afegir-ho a la proposta).
Pel que fa al tema de gènere: l'ampliació de les andanes faria molt més fàcil moure's amb cotxets i cadires de rodes. No oblidem que són habitualment les dones les que estan a cura dels infants i la gent gran.
Carregant els comentaris ...