Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Transformar els laterals de la Gran Via (entre les places d'Espanya i Cerdà) en plataforma única

Avatar: J. Gabriel Gallart J. Gabriel Gallart
07/02/2020 15:30  
Rebutjada
Agafant el model del passeig de Gràcia convertir els laterals de la Gran Via entre les places d'Espanya i Cerdà en un vial pacificat (carrer 10) d'ús exclusiu per al veïnat, la circulació de bicicletes i altres vehicles de mobilitat personal, i la necessitat de la descàrrega de mercaderies.

Els laterals de la Gran Via, en aquest tram, són utilitzats com un carril més d'entrada i sortida de la ciutat, convertint-se en un altre vial ràpid.
D'altra banda el carril bici circula en vorera generant sovint conflictes amb altres usos de l'espai: vianants, terrasses, carrega i descarrega
Es proposa convertir els laterals en plataforma única i traslladar la circulació de bicicletes i les zones de carrega al lateral. Situar l'aparcament de motos i bicicletes a tocar de la calçada central, ampliar els escocells de la primera filera d'arbres incorporant-t'hi vegetació.
Altres actuacions complementàries podrien ser fer la vorera passant a Sant Roc, Sant Pere Abato i Moianès.
Aquesta actuació millora la qualitat de vida dels veïns i veïnes dels barris d'Hostafrancs, la Bordeta i Font de la Guatlla
COST APROXIMAT ORIENTATIU
750.000 euros
Podria fer-se amb urbanisme tàctic
Vist amb perspectiva de gènere cal dir que la pacificació de la ciutat ajuda a una mobilitat segura i aquesta incorpora més dones a la bicicleta, especialment en tasques de cura.
QUIN ÉS L'IMPACTE ESPERAT DEL PROJECTE?
Millora de qualitat de vida i reducció de la contaminació per fums i soroll en una de les vies més contaminades del districte. Més espai pels vianants, Dinamització comercial del carrer. Augment del verd de la ciutat.
QUINS AGENTS CALDRÀ IMPLICAR EN EL PLANTEJAMENT I EXECUCIÓ DEL PROJECTE?
Urbanisme, Mobilitat, Serveis Tècnics Districte
  • Resultats al filtrar per la categoria: Altres Altres

Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Lamentem comunicar-te que el projecte que has presentat no compleix algun dels criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat descartat i no passarà a la següent fase del procés participatiu. Concretament, el projecte supera la limitació pressupostària establerta, que estableix que cap projecte pot superar els 1,8 milions d’euros.

Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf

De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Referència: BCN-PROP-2020-02-17417
Versió 4 (de 4) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 3d5efbb9e8440eb354c35c10a98716f125d2b6d36359efa06056dfb7b2ba1c7a

Origen: {"body":{"ca":"Agafant el model del passeig de Gràcia convertir els laterals de la Gran Via entre les places d'Espanya i Cerdà en un vial pacificat (carrer 10) d'ús exclusiu per al veïnat, la circulació de bicicletes i altres vehicles de mobilitat personal, i la necessitat de la descàrrega de mercaderies. \r\n \r\nEls laterals de la Gran Via, en aquest tram, són utilitzats com un carril més d'entrada i sortida de la ciutat, convertint-se en un altre vial ràpid.\r\nD'altra banda el carril bici circula en vorera generant sovint conflictes amb altres usos de l'espai: vianants, terrasses, carrega i descarrega\r\n\r\nEs proposa convertir els laterals en plataforma única i traslladar la circulació de bicicletes i les zones de carrega al lateral. Situar l'aparcament de motos i bicicletes a tocar de la calçada central, ampliar els escocells de la primera filera d'arbres incorporant-t'hi vegetació. \r\nAltres actuacions complementàries podrien ser fer la vorera passant a Sant Roc, Sant Pere Abato i Moianès. \r\n\r\nAquesta actuació millora la qualitat de vida dels veïns i veïnes dels barris d'Hostafrancs, la Bordeta i Font de la Guatlla \r\n\r\nCOST APROXIMAT ORIENTATIU\r\n750.000 euros \r\nPodria fer-se amb urbanisme tàctic \r\n\r\nVist amb perspectiva de gènere cal dir que la pacificació de la ciutat ajuda a una mobilitat segura i aquesta incorpora més dones a la bicicleta, especialment en tasques de cura. \r\n\r\nQUIN ÉS L'IMPACTE ESPERAT DEL PROJECTE?\r\nMillora de qualitat de vida i reducció de la contaminació per fums i soroll en una de les vies més contaminades del districte. Més espai pels vianants, Dinamització comercial del carrer. Augment del verd de la ciutat. \r\n\r\nQUINS AGENTS CALDRÀ IMPLICAR EN EL PLANTEJAMENT I EXECUCIÓ DEL PROJECTE?\r\nUrbanisme, Mobilitat, Serveis Tècnics Districte"},"title":{"ca":"Transformar els laterals de la Gran Via (entre les places d'Espanya i Cerdà) en plataforma única"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17417/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17417/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: Joaquim Navarro Joaquim Navarro
07/02/2020 16:53
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Molt a favor, tot i que l'urbanisme tàctic com a solució que fos temporal per arreglar amb el temps. Una de les grans millores de les plataformes úniques d'obra és que resulten molt millors per a PMR i per pacificacions del transit

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?