Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Carril Bici Ronda Guinardó

Avatar: martin martin
06/02/2020 14:39  
Acceptades
Carril bici Ronda Guinardó alçada Hospital Sant Pau fins Pi i Maragall, així com retirar la maquinària de Ronda Guinardó a l'alçada de l'Hospital Sant Pau part central.
Es una zona on s'ha fet el parc Dr. Armengol, però el problema d'arteria de conexión per les bicis es inexistent fins a Pi I Maragall. També la zona central de la Ronda Guinardó entre el Martinenc i l'Hospital, hi han runes o maquinària per el Metro? que porta anys al mateix lloc.
El barri afectat és el Guinardó
La retirada de la maquinària no sabría establir el cost, ja que no haría de ser un cost asumit per l'Ajuntamente, sino per les empreses contractades per fer la construcció del metro al seu dia. S'hauria de reasfaltar la zona i deixar correctament, ja que porta anys com a zona en obres.
La zona guanyaria en atractiu per tota la gent que anem en bici, i no podem arribar o conectar amb Gràcia per la part del Guinardó fins a Pi i Maragall
D'aquesta manera tindriem una bona conexión i poder deixar el cotxe i la zona en obres de la part central, poder passegar tranquilament.
En 3 mesos la conexión podría estar definida ja que el reordenament no caldria, només establir uns paràmetres. I d'una vegada per totes treure la runa del carril central de la Ronda Guinardó
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista   (modificat de Altres per una administradora)

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu.

El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 1.163.000€. Aquest import contempla la totalitat del projecte. Tanmateix, en la fase de concreció caldrà acotar l'àmbit prioritari o específic d'aplicació per tal de complir els requeriments tècnics.

La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Projectes relacionats

proposals
Carril Bici Ronda Guinardó
martin @martinzube
Referència: BCN-PROP-2020-02-17333
Versió 2 (de 2) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 2a7016683b996c8b126251300334f95897d51a6e95b0601e323d246cd6561cea

Origen: {"body":{"ca":"Carril bici Ronda Guinardó alçada Hospital Sant Pau fins Pi i Maragall, així com retirar la maquinària de Ronda Guinardó a l'alçada de l'Hospital Sant Pau part central. \r\n\r\nEs una zona on s'ha fet el parc Dr. Armengol, però el problema d'arteria de conexión per les bicis es inexistent fins a Pi I Maragall. També la zona central de la Ronda Guinardó entre el Martinenc i l'Hospital, hi han runes o maquinària per el Metro? que porta anys al mateix lloc. \r\n\r\nEl barri afectat és el Guinardó\r\n\r\n\r\nLa retirada de la maquinària no sabría establir el cost, ja que no haría de ser un cost asumit per l'Ajuntamente, sino per les empreses contractades per fer la construcció del metro al seu dia. S'hauria de reasfaltar la zona i deixar correctament, ja que porta anys com a zona en obres. \r\n\r\nLa zona guanyaria en atractiu per tota la gent que anem en bici, i no podem arribar o conectar amb Gràcia per la part del Guinardó fins a Pi i Maragall\r\n\r\nD'aquesta manera tindriem una bona conexión i poder deixar el cotxe i la zona en obres de la part central, poder passegar tranquilament. \r\n\r\nEn 3 mesos la conexión podría estar definida ja que el reordenament no caldria, només establir uns paràmetres. I d'una vegada per totes treure la runa del carril central de la Ronda Guinardó"},"title":{"ca":"Carril Bici Ronda Guinardó"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17333/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17333/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

13 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Avatar: Olga Torras Olga Torras
07/02/2020 10:49
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Han d'haver carrils bici segurs, amples i bidireccionals a la calçada de TOTES les vies de Barcelona.

Avatar: martin martin
07/02/2020 11:42
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Al menys han d'haver-hi per els carrils bidireccionals amb dos carril per banda.

Avatar: davidgibert davidgibert
08/02/2020 15:53
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Informació complentaria:

DESCRIPCIÓ BREU
Construcció d'un carril bici direccional de 3km al Passeig Maragall (des el carrer Indústria del Camp de l'Arpa del Clot, fins al carrer Tajo a Horta)

DESCRIPCIÓ AMPLIADA
Tenim un gran eix al nord de la ciutat sense carril bici. Una via planera que vertebra al llarg de 3km sis barris de tres districtes diferents.
Es una via que connecta l'Eixample amb aquests tres districtes.

El passeig té actualment 5 carrils pels vehicles a la calçada entre el carrer Indústria i l'Avinguda de la Mare de Déu de Montserrat. Després, entre l'avinguda Mare de Déu de Montserrat i el carrer Tajo hi ha 4 carrils pels vehicles + 1 d'aparcament.

BARRIS BENEFICIATS
Barri del Camp de l'Arpa del Clot
Barri del Guinardó
Barri del Congrés
Barri de Torrellobeta-Vilapicina
Barri de la Font d'en Fargas
Barri d'Horta

Conversa amb Comunitat BiciBcn
Avatar: Comunitat BiciBcn Comunitat BiciBcn
09/02/2020 10:58
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Ens sumem la nostra proposta i per evitar duplicitats i dividir esforços hem retirat la nostra. També podem dir que ens hem agrupat-

Avatar: martin martin
11/02/2020 13:08
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

genial!

Avatar: emilio_ emilio_
12/02/2020 10:55
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

a favor!

Avatar: JRR JRR
28/02/2020 13:38
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

El carril bici a Ronda Guinardó s'hauria de refer per tal de baixar-lo de les voreres, ja que actualment és molt insegur per a ciclistes i vianants.
Igualment, hauria de tenir continuïtat per Pg. Maragall per tal de crear a Horta-Guinardó una xarxa de carrils bici que connecti tots els barris del districte i alhora facilitar l'accés amb transport sostenible a la resta de la ciutat.

Avatar: MamaG MamaG
08/03/2020 23:10
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Em semble molt important el carril bici, tant en la ronda del Guinardó com en Mare de deu de Montserrat.

Avatar: marc fando marc fando
09/03/2020 13:11
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Hola,
Faria extensiu el carril bici a TOTA la ronda del Mig, és a dir General Mitre- Travessera de Dalt i Ronda Guinardó. Ja que sinó no s'estableix connexió i no serveixen de res trams solts.

A més la trav. de Dalt no fa ni 4 anys la van renovar i no van posar carril bici i hem d'anar per la calçada amb cotxes que van extremadament ràpids i és molt perillós.

Després fins ben bé el cementiri de trinitat a can dragó el carril bici va per la vorera i és molt perillós pels vianants.

No s'entén que una via tant important encara no s'hagi plantejat en aquests termes.

https://www.openstreetmap.org/#map=15/41.4059/2.1595&layers=C

Avatar: Jordi Carrió Sabater Jordi Carrió Sabater
11/03/2020 00:25
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

A l'Associació de veïns i veïnes Joan Maragall, i al Model de Barri del Guibardó proposem que el que puja per la Ronda, des de Maragall, creui la Ronda per Vinyals i s'uneixi al de Teodor Llorente i per la calçada costat mar, vagi fins St. Quintí id'allà, per Mas Casanoves, fins Padilla o Lepant per pujar a Alfons X. Es planer, poc transit i sense vianants, tot calçada. Altria cosa es pacificar i segregar-lo entre Maragall i Vinyals, potser amb mobiliari o jardins.

Conversa amb jesus ferran fernandez
Avatar: jesus ferran fernandez jesus ferran fernandez
18/05/2020 20:57
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
En contra  

El túnel ya de por sí es superpeligroso como para que encima pongamos bicis... Luego que será patines eléctricos y gente paseando?

Avatar: apareja apareja
19/05/2020 10:48
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Hola, Jesús. Lamentablemente no comparto tu comentario para nada. Lo que es ahora peligroso es compartir espacio en una acera muy estrecha, mientras los vehículos motorizados alcanzan grandes velocidades en un barrio denso de población. En cambio, con el carril bici se unen dos zonas sin demasiadas opciones de movilidad entre ellas, además de pacificar el tráfico y los ruidos en esa zona.

Avatar: jesus ferran fernandez jesus ferran fernandez
19/05/2020 15:11
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Tienes toda la razón, no era aquí mi respuesta, pensé que era la de hacer pasar las bicis por el túnel de la Rovira, pero me acabo de dar cuenta que era otro proyecto. disculpa! Y mucha suerte!!

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?