Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Carril Bici Ronda Guinardó
Acceptades
Carril bici Ronda Guinardó alçada Hospital Sant Pau fins Pi i Maragall, així com retirar la maquinària de Ronda Guinardó a l'alçada de l'Hospital Sant Pau part central.
Es una zona on s'ha fet el parc Dr. Armengol, però el problema d'arteria de conexión per les bicis es inexistent fins a Pi I Maragall. També la zona central de la Ronda Guinardó entre el Martinenc i l'Hospital, hi han runes o maquinària per el Metro? que porta anys al mateix lloc.
El barri afectat és el Guinardó
La retirada de la maquinària no sabría establir el cost, ja que no haría de ser un cost asumit per l'Ajuntamente, sino per les empreses contractades per fer la construcció del metro al seu dia. S'hauria de reasfaltar la zona i deixar correctament, ja que porta anys com a zona en obres.
La zona guanyaria en atractiu per tota la gent que anem en bici, i no podem arribar o conectar amb Gràcia per la part del Guinardó fins a Pi i Maragall
D'aquesta manera tindriem una bona conexión i poder deixar el cotxe i la zona en obres de la part central, poder passegar tranquilament.
En 3 mesos la conexión podría estar definida ja que el reordenament no caldria, només establir uns paràmetres. I d'una vegada per totes treure la runa del carril central de la Ronda Guinardó
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu.
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 1.163.000€. Aquest import contempla la totalitat del projecte. Tanmateix, en la fase de concreció caldrà acotar l'àmbit prioritari o específic d'aplicació per tal de complir els requeriments tècnics.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 1.163.000€. Aquest import contempla la totalitat del projecte. Tanmateix, en la fase de concreció caldrà acotar l'àmbit prioritari o específic d'aplicació per tal de complir els requeriments tècnics.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Projectes relacionats
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
13 comentaris
Han d'haver carrils bici segurs, amples i bidireccionals a la calçada de TOTES les vies de Barcelona.
Al menys han d'haver-hi per els carrils bidireccionals amb dos carril per banda.
Informació complentaria:
DESCRIPCIÓ BREU
Construcció d'un carril bici direccional de 3km al Passeig Maragall (des el carrer Indústria del Camp de l'Arpa del Clot, fins al carrer Tajo a Horta)
DESCRIPCIÓ AMPLIADA
Tenim un gran eix al nord de la ciutat sense carril bici. Una via planera que vertebra al llarg de 3km sis barris de tres districtes diferents.
Es una via que connecta l'Eixample amb aquests tres districtes.
El passeig té actualment 5 carrils pels vehicles a la calçada entre el carrer Indústria i l'Avinguda de la Mare de Déu de Montserrat. Després, entre l'avinguda Mare de Déu de Montserrat i el carrer Tajo hi ha 4 carrils pels vehicles + 1 d'aparcament.
BARRIS BENEFICIATS
Barri del Camp de l'Arpa del Clot
Barri del Guinardó
Barri del Congrés
Barri de Torrellobeta-Vilapicina
Barri de la Font d'en Fargas
Barri d'Horta
Conversa amb Comunitat BiciBcn
Ens sumem la nostra proposta i per evitar duplicitats i dividir esforços hem retirat la nostra. També podem dir que ens hem agrupat-
genial!
a favor!
El carril bici a Ronda Guinardó s'hauria de refer per tal de baixar-lo de les voreres, ja que actualment és molt insegur per a ciclistes i vianants.
Igualment, hauria de tenir continuïtat per Pg. Maragall per tal de crear a Horta-Guinardó una xarxa de carrils bici que connecti tots els barris del districte i alhora facilitar l'accés amb transport sostenible a la resta de la ciutat.
Em semble molt important el carril bici, tant en la ronda del Guinardó com en Mare de deu de Montserrat.
Hola,
Faria extensiu el carril bici a TOTA la ronda del Mig, és a dir General Mitre- Travessera de Dalt i Ronda Guinardó. Ja que sinó no s'estableix connexió i no serveixen de res trams solts.
A més la trav. de Dalt no fa ni 4 anys la van renovar i no van posar carril bici i hem d'anar per la calçada amb cotxes que van extremadament ràpids i és molt perillós.
Després fins ben bé el cementiri de trinitat a can dragó el carril bici va per la vorera i és molt perillós pels vianants.
No s'entén que una via tant important encara no s'hagi plantejat en aquests termes.
https://www.openstreetmap.org/#map=15/41.4059/2.1595&layers=C
A l'Associació de veïns i veïnes Joan Maragall, i al Model de Barri del Guibardó proposem que el que puja per la Ronda, des de Maragall, creui la Ronda per Vinyals i s'uneixi al de Teodor Llorente i per la calçada costat mar, vagi fins St. Quintí id'allà, per Mas Casanoves, fins Padilla o Lepant per pujar a Alfons X. Es planer, poc transit i sense vianants, tot calçada. Altria cosa es pacificar i segregar-lo entre Maragall i Vinyals, potser amb mobiliari o jardins.
Conversa amb jesus ferran fernandez
El túnel ya de por sí es superpeligroso como para que encima pongamos bicis... Luego que será patines eléctricos y gente paseando?
Hola, Jesús. Lamentablemente no comparto tu comentario para nada. Lo que es ahora peligroso es compartir espacio en una acera muy estrecha, mientras los vehículos motorizados alcanzan grandes velocidades en un barrio denso de población. En cambio, con el carril bici se unen dos zonas sin demasiadas opciones de movilidad entre ellas, además de pacificar el tráfico y los ruidos en esa zona.
Tienes toda la razón, no era aquí mi respuesta, pensé que era la de hacer pasar las bicis por el túnel de la Rovira, pero me acabo de dar cuenta que era otro proyecto. disculpa! Y mucha suerte!!
Carregant els comentaris ...