Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Carril Bici Trav.Corts
Acceptades
DESCRIPCIÓ BREU
Millorar la comunicació sostenible del barri de Sant Ramon i la Maternitat amb la resta de la ciutat.
Millorar la comunicació sostenible del barri de Sant Ramon i la Maternitat amb la resta de la ciutat.
DESCRIPCIÓ AMPLIADA
Construcció d'un carril bici per tota la travessera de les Corts i l'avinguda Madrid per poder accedir des del barri de Sant Ramon i la Maternitat al centre de la ciutat.
Construcció d'un carril bici per tota la travessera de les Corts i l'avinguda Madrid per poder accedir des del barri de Sant Ramon i la Maternitat al centre de la ciutat.
Actualment la xarxa de carrils bici no permet la comunicació sostenible des d'aquest barri fins al centre de la ciutat més enllà d'uns carrers que gairebé són autopistes urbanes:
- Trav. Corts, av. Madrid i c. Sants. On es competeix amb cotxes i busos, resultant un desplaçament amb molts riscos.
- Av Diagonal. Suposa una volta molt més llarga i de més esforç físic. Si la intenció és realitzar esport/esbarjo, està perfecte, però quan la intenció és incrementar els viatges habituals com ara anar a la feina amb mitjans no contaminants, aquesta tampoc no és una opció gens realista.
- Trav. Corts, av. Madrid i c. Sants. On es competeix amb cotxes i busos, resultant un desplaçament amb molts riscos.
- Av Diagonal. Suposa una volta molt més llarga i de més esforç físic. Si la intenció és realitzar esport/esbarjo, està perfecte, però quan la intenció és incrementar els viatges habituals com ara anar a la feina amb mitjans no contaminants, aquesta tampoc no és una opció gens realista.
BARRI
Sant Ramon i la Maternitat i Les Corts
Sant Ramon i la Maternitat i Les Corts
COM INCORPORA LA PRESPECTIVA DE GÈNERE EL PROJECTE?
Es tracta d'un projecte inclusiu per tothom preocupat per la millora de la qualitat de l'aire de Barcelona.
Es tracta d'un projecte inclusiu per tothom preocupat per la millora de la qualitat de l'aire de Barcelona.
QUIN ÉS L'IMPACTE ESPERAT DEL PROJECTE?
Incrementar els desplaçaments amb bicicleta amb usuaris potencials que actualment no l'agafen per por.
Incrementar els desplaçaments amb bicicleta amb usuaris potencials que actualment no l'agafen per por.
QUINS AGENTS CALDRÀ IMPLICAR EN EL PLANTEJAMENT I EXECUCIÓ DEL PROJECTE?
BIMSA, B:SM, Bicing
BIMSA, B:SM, Bicing
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu.
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és d'1.000.000€. Aquest import contempla la realització d'un carril bici a Travessera de les Corts, però només amb un únic carril, amb un sentit.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és d'1.000.000€. Aquest import contempla la realització d'un carril bici a Travessera de les Corts, però només amb un únic carril, amb un sentit.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Projectes relacionats
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.
D'altra banda els estudis avalen que la construcció d'infraestructura segura facilita la incorporació de les dones, especialment dedicades a les cures, a rodar en bicicleta. Si passa a València... per què no hauria de ser en altres ciutats?
Las mujeres usan más las bici en Valencia en cuanto aumenta la seguridad https://elpais.com/ccaa/2020/02/03/valencia/1580741098_404710.html
Carregant els comentaris ...