Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Carril Bici Trav.Corts

Avatar: Alberto Alberto
06/02/2020 13:42  
Acceptades
DESCRIPCIÓ BREU
Millorar la comunicació sostenible del barri de Sant Ramon i la Maternitat amb la resta de la ciutat.
DESCRIPCIÓ AMPLIADA
Construcció d'un carril bici per tota la travessera de les Corts i l'avinguda Madrid per poder accedir des del barri de Sant Ramon i la Maternitat al centre de la ciutat.
Actualment la xarxa de carrils bici no permet la comunicació sostenible des d'aquest barri fins al centre de la ciutat més enllà d'uns carrers que gairebé són autopistes urbanes:
- Trav. Corts, av. Madrid i c. Sants. On es competeix amb cotxes i busos, resultant un desplaçament amb molts riscos.
- Av Diagonal. Suposa una volta molt més llarga i de més esforç físic. Si la intenció és realitzar esport/esbarjo, està perfecte, però quan la intenció és incrementar els viatges habituals com ara anar a la feina amb mitjans no contaminants, aquesta tampoc no és una opció gens realista.
BARRI
Sant Ramon i la Maternitat i Les Corts
COM INCORPORA LA PRESPECTIVA DE GÈNERE EL PROJECTE?
Es tracta d'un projecte inclusiu per tothom preocupat per la millora de la qualitat de l'aire de Barcelona.
QUIN ÉS L'IMPACTE ESPERAT DEL PROJECTE?
Incrementar els desplaçaments amb bicicleta amb usuaris potencials que actualment no l'agafen per por.
QUINS AGENTS CALDRÀ IMPLICAR EN EL PLANTEJAMENT I EXECUCIÓ DEL PROJECTE?
BIMSA, B:SM, Bicing
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista   (modificat de Altres per una administradora)

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu.
El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és d'1.000.000€. Aquest import contempla la realització d'un carril bici a Travessera de les Corts, però només amb un únic carril, amb un sentit.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Projectes relacionats

proposals
Carril Bici Trav.Corts
Alberto @Fonz
Referència: BCN-PROP-2020-02-17328
Versió 3 (de 3) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: b659392891882fe64f504faf32c32ab0d1a4d8ad4b6815fdfc6190de5ae21756

Origen: {"body":{"ca":"DESCRIPCIÓ BREU\r\nMillorar la comunicació sostenible del barri de Sant Ramon i la Maternitat amb la resta de la ciutat.\r\n\r\nDESCRIPCIÓ AMPLIADA\r\nConstrucció d'un carril bici per tota la travessera de les Corts i l'avinguda Madrid per poder accedir des del barri de Sant Ramon i la Maternitat al centre de la ciutat.\r\n\r\nActualment la xarxa de carrils bici no permet la comunicació sostenible des d'aquest barri fins al centre de la ciutat més enllà d'uns carrers que gairebé són autopistes urbanes:\r\n- Trav. Corts, av. Madrid i c. Sants. On es competeix amb cotxes i busos, resultant un desplaçament amb molts riscos. \r\n- Av Diagonal. Suposa una volta molt més llarga i de més esforç físic. Si la intenció és realitzar esport/esbarjo, està perfecte, però quan la intenció és incrementar els viatges habituals com ara anar a la feina amb mitjans no contaminants, aquesta tampoc no és una opció gens realista. \r\n\r\nBARRI \r\nSant Ramon i la Maternitat i Les Corts\r\n\r\nCOM INCORPORA LA PRESPECTIVA DE GÈNERE EL PROJECTE?\r\nEs tracta d'un projecte inclusiu per tothom preocupat per la millora de la qualitat de l'aire de Barcelona.\r\n\r\nQUIN ÉS L'IMPACTE ESPERAT DEL PROJECTE? \r\nIncrementar els desplaçaments amb bicicleta amb usuaris potencials que actualment no l'agafen per por. \r\n\r\nQUINS AGENTS CALDRÀ IMPLICAR EN EL PLANTEJAMENT I EXECUCIÓ DEL PROJECTE?\r\nBIMSA, B:SM, Bicing"},"title":{"ca":"Carril Bici Trav.Corts"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17328/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17328/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: Comunitat BiciBcn Comunitat BiciBcn
07/02/2020 13:02
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.

D'altra banda els estudis avalen que la construcció d'infraestructura segura facilita la incorporació de les dones, especialment dedicades a les cures, a rodar en bicicleta. Si passa a València... per què no hauria de ser en altres ciutats?

Las mujeres usan más las bici en Valencia en cuanto aumenta la seguridad https://elpais.com/ccaa/2020/02/03/valencia/1580741098_404710.html

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?