Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Carril Bici a Plaça Catalunya

Avatar: Participant eliminada Participant eliminada
06/02/2020 10:02  
Acceptades
Descripció breu: Crear un carril bici a la calçada ample a tota la plaça Catalunya per la banda exterior. Necessari per connectar eixos de la ciutat com Les Rambles, Gran Via, Passeig de Gràcia, Portal del Àngel.
Descripció ampliada: Els veins i les veïnes necessitem un carril segregat de la calçada en el centre de Barcelona. Actualment és perillos ja que hi ha fins a 5 carrils en alguns punts. Aquest carril hauria de contemplar totes les entrades i sortides als carrers sense perjudicar els modes de transports sostenibles. A més a més es podria aprofitar per fer una ordenació més òptima dels transports afavorint els vianants.
Barri: Dreta de l'Eixample
Cost aproximat orientatiu: 1M€
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte? Les dades avalen que el usuaris de Bicing són més utilitzats per dones en comparació a altres ciutats. Això és clarament per l'aposta dels carrils bici on ens sentim totes més segures.
Quin és l'impacte esperat del projecte? Una plaça per la ciutat.
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Els mateixos que qualsevol construcció de carril bici
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista   (modificat de Altres per una administradora)

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 2.636.800€, pel que en cas que passi la fase de suports s’haurà d’acotar el nombre d’intervencions per tal que no superi el màxim pressupostari de 1.5 MM€. Aquest import contempla: Ronda Universitat.-Ronda Sant Pere (prolongació carril bici existent a Ronda Sant Pere - entre Passeig Sant Joan i Girona-): 1.020.650 €Trafalgar/Plaça Urquinaona/Fontanella/Plaça Catalunya/Pelai/Ronda Sant Antoni: 1.075.000 €Millora de connexions amb Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya (Gran Via de les Corts Catalanes - Plaça Catalunya): 541.150 €
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases i el calendari del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Projectes relacionats

proposals
Carril Bici a Plaça Catalunya
Participant eliminada @stvalls
Referència: BCN-PROP-2020-02-17307
Versió 2 (de 2) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 7108a30a6e17e9c9b70fc7c1657b54e8d33579db38d85b9b324373617d05807d

Origen: {"body":{"ca":"Descripció breu: Crear un carril bici a la calçada ample a tota la plaça Catalunya per la banda exterior. Necessari per connectar eixos de la ciutat com Les Rambles, Gran Via, Passeig de Gràcia, Portal del Àngel.\r\n\r\nDescripció ampliada: Els veins i les veïnes necessitem un carril segregat de la calçada en el centre de Barcelona. Actualment és perillos ja que hi ha fins a 5 carrils en alguns punts. Aquest carril hauria de contemplar totes les entrades i sortides als carrers sense perjudicar els modes de transports sostenibles. A més a més es podria aprofitar per fer una ordenació més òptima dels transports afavorint els vianants.\r\n\r\nBarri: Dreta de l'Eixample\r\n\r\nCost aproximat orientatiu: 1M€\r\n\r\nCom incorpora la perspectiva de gènere el projecte? Les dades avalen que el usuaris de Bicing són més utilitzats per dones en comparació a altres ciutats. Això és clarament per l'aposta dels carrils bici on ens sentim totes més segures.\r\n\r\nQuin és l'impacte esperat del projecte? Una plaça per la ciutat.\r\n\r\nQuins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Els mateixos que qualsevol construcció de carril bici"},"title":{"ca":"Carril Bici a Plaça Catalunya"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17307/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17307/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: Comunitat BiciBcn Comunitat BiciBcn
07/02/2020 12:57
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?