Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Carril Bici a Plaça Catalunya
Acceptades
Descripció breu: Crear un carril bici a la calçada ample a tota la plaça Catalunya per la banda exterior. Necessari per connectar eixos de la ciutat com Les Rambles, Gran Via, Passeig de Gràcia, Portal del Àngel.
Descripció ampliada: Els veins i les veïnes necessitem un carril segregat de la calçada en el centre de Barcelona. Actualment és perillos ja que hi ha fins a 5 carrils en alguns punts. Aquest carril hauria de contemplar totes les entrades i sortides als carrers sense perjudicar els modes de transports sostenibles. A més a més es podria aprofitar per fer una ordenació més òptima dels transports afavorint els vianants.
Barri: Dreta de l'Eixample
Cost aproximat orientatiu: 1M€
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte? Les dades avalen que el usuaris de Bicing són més utilitzats per dones en comparació a altres ciutats. Això és clarament per l'aposta dels carrils bici on ens sentim totes més segures.
Quin és l'impacte esperat del projecte? Una plaça per la ciutat.
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Els mateixos que qualsevol construcció de carril bici
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte a partir de la valoració tècnica realitzada és de 2.636.800€, pel que en cas que passi la fase de suports s’haurà d’acotar el nombre d’intervencions per tal que no superi el màxim pressupostari de 1.5 MM€. Aquest import contempla: Ronda Universitat.-Ronda Sant Pere (prolongació carril bici existent a Ronda Sant Pere - entre Passeig Sant Joan i Girona-): 1.020.650 €Trafalgar/Plaça Urquinaona/Fontanella/Plaça Catalunya/Pelai/Ronda Sant Antoni: 1.075.000 €Millora de connexions amb Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya (Gran Via de les Corts Catalanes - Plaça Catalunya): 541.150 €
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases i el calendari del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases i el calendari del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Projectes relacionats
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.
Carregant els comentaris ...