Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Carril bici al carrer Aragó
Rebutjada
· Descripció: És necessària la creació d'un carril bici al carrer Aragó, que connecti els districtes de Sant Martí, Sant Andreu, l'Eixample i Sants-Montjuïc i que permeti als ciclistes moure's amb facilitat en una artèria viària fonamental de la ciutat, que pràcticament és una autopista degut al gran volum de trànsit de vehicles que té i als múltiples carrils de circulació dels que disposa.
· Impacte esperat: la creació d'aquest carril bici fomentaria l'ús de la bicicleta, reduint el volum de trànsit i les emissions de partícules, a més de millorar la seguretat dels usuaris de la bicicleta.
· Agents implicats: Ajuntament, usuaris de bicicleta que puguin aportar idees o suggerències en el traçat del carril, experts en trànsit
· Cost aproximat: 1.850.000€
· Incorporació de la perspectiva de gènere: aquesta proposta ja incorpora una perspectiva de gènere ja que garanteix a tothom l'ús d'un carril bici en un carrer molt important de la ciutat
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Lamentem comunicar-te que el projecte que has presentat no compleix algun dels criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat descartat i no passarà a la següent fase del procés participatiu. Concretament, el projecte no s’ajusta a l’àmbit territorial establert. Els projectes dels pressupostos participatius han d’incidir en un districte de la ciutat, tant en el conjunt del districte o en un o diversos barris d’un districte. Si impliquen a dos o més districtes, s’han d’adscriure a un dels districtes.
Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf
De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf
De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
10 comentaris
Cal canviar l'ús del C/Aragó. Els veïns i veïnes fa massa anys que suportem el soroll insuportable de la via. I els fums tòxics. A més, hi ha moltíssimes escoles situades en aquest carrer completament insalubres per als infants.
Han d'haver carrils bici segurs, amples i bidireccionals a la calçada de TOTES les vies de Barcelona.
pero de punta a punta y bien segregado con separador de hormigon.
Hola @alex_s!
Hem vist el projecte que has presentat, agraïm la teva participació 👍
Però si vols, encara el pots millorar. Podries incorporar la següent informació que se't sol·licita durant el procés de creació. Complementa la informació sobre:
-Cost aproximat orientatiu del projecte. En el següent enllaç trobaràs ajuda per avaluar el cost del projecte (tot i això aquesta dada no és imprescindible i els nostres serveis tècnics faran la valoració econòmica quan acabi la recollida de projectes)
https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.eu-west-1.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5745/Cost_orientatiu_projectes.pdf
-Com incorpora la perspectiva de gènere.
-Quin és l'impacte esperat
-Quin agent s'haurà d'implicar en la planificació i execució del projecte
Recorda que tens 10 dies des que vas crear el projecte per modificar-lo i enriquir-lo.
Gràcies per participar al decidim.barcelona!
A favor. I amb una ona semafòrica verda favorable a la bici.
Totalment d'acord!
Estic d'acord amb la proposta. La incorporació de carrils bici al carrer Aragó, a més d'afavorir la mobilitat dels ciutadans amb aquest tipus de transport no contaminant, reduiria la circulació de vehicles. Per tant contribueix a disminuir el CO2 i reduir la contaminació acústica que patim els veïns i veïnes d'aquest carrer.
Totalment d'acord
Totalment d acord
BARRI CLOT:És necessari el canvi al carrer Aragó pels nivells de contaminació i soroll que patim les persones que vivim en ell i, en general, tots els ciutadans ja que és un carrer que creua tota la ciutat. Visc i treballo al carrer Aragó(a 30 min),cada dia vaig caminant però procuro anar per qualsevol altre carrer per evitar el soroll i el mal de coll que em produeix tanta contaminació diària.És una llàstima! Amb la campanya publicitària que s´està fent per reduïr la contaminació és incomprensible que puguin haver autopistes urbanes.Cal atacar el mal des de l´arrel, és a dir, fent que el c/Aragó deixi de ser una autopista urbana.Llavors, s´omplirà de gent, comerç, cultura...VIDA!
Actualment,és un carrer mort: negocis tancats,persianes baixades,sense gent als balcons,sense gent passejant si no és perquè no té més remei que anar per aquest carrer,edificis bruts de contaminació,etc.
POSEM REMEI, CARRER ARAGÓ PER LES PERSONES, NO PEL TRÀNSIT! ÉS QÜESTIÓ DE SALUD I BENESTAR!NO ÉS CAPRITX
Carregant els comentaris ...