Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Impuls i seguiment dels projectes
01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases
Consulta l'estat d'execució
Carril bici que uneixi el del carrer Múrcia amb el de carrer Segre i Pg. Santa Coloma
Rebutjada
Descripció breu:
Carril bici que uneixi el del carrer Múrcia amb el de carrer Segre i Pg. Santa Coloma
Descripció ampliada:
Carril bici que uneixi el del carrer Múrcia amb el de carrer Segre. Existeixen carrils bicicleta segregats en calçada tant al carrer Múrcia, com al carrer Segre. Construir un tram, de carril bici segregat i en calçada, que els pugui unir fins arribar al pg. Santa Coloma, passant per Pg Torras i Bages. Al Pg Santa Coloma l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramanet ha construït la part que li correspon.
Carril bici que uneixi el del carrer Múrcia amb el de carrer Segre i Pg. Santa Coloma
Descripció ampliada:
Carril bici que uneixi el del carrer Múrcia amb el de carrer Segre. Existeixen carrils bicicleta segregats en calçada tant al carrer Múrcia, com al carrer Segre. Construir un tram, de carril bici segregat i en calçada, que els pugui unir fins arribar al pg. Santa Coloma, passant per Pg Torras i Bages. Al Pg Santa Coloma l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramanet ha construït la part que li correspon.
Barri:
Sant Andreu
Cost aproximat orientatiu:
1.080.000,00 aprox.
Sant Andreu
Cost aproximat orientatiu:
1.080.000,00 aprox.
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Sí, les dones generalment circulen en bicicleta si la infraestructura és segregada, contínua, segura i salva zones més deshabitades.
Quin és l'impacte esperat del projecte?
Que els trajectes en bicicleta tinguin continuïtat en el traçat.
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte?
El sector de Mobilitat de l'Ajuntament.
Sí, les dones generalment circulen en bicicleta si la infraestructura és segregada, contínua, segura i salva zones més deshabitades.
Quin és l'impacte esperat del projecte?
Que els trajectes en bicicleta tinguin continuïtat en el traçat.
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte?
El sector de Mobilitat de l'Ajuntament.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Lamentem comunicar-te que el projecte que has presentat no compleix algun dels criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat descartat i no passarà a la següent fase del procés participatiu.
Concretament: el projecte es tracta d'un actuació en previsió de realitzar-se o que s'està desenvolupant.
Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf
De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Concretament: el projecte es tracta d'un actuació en previsió de realitzar-se o que s'està desenvolupant.
Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf
De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
Han d'haver carrils bici segurs, amples i bidireccionals a la calçada de TOTES les vies de Barcelona.
ADELANTE, hay que unir todos los carriles bici , es triste que necesites un plano para enterarte.
Gran iniciativa, falta una connexió clara des del Clot fins a Sant Andreu. Si agafes la Meridiana vas al nord i si vas pels carrers 30 els cotxes i motos t'increpen. Carrils bicis segregats. Però no esperis molt, vaig fer el suggeriment al la web de Bcn i em van dir que anés per Guipúscoa (ja veus...)
Carregant els comentaris ...