Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El procés
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Carril Bici a la Ronda del Mig / Travessera de Dalt

Avatar: Copenhaguen Copenhaguen
05/02/2020 18:27  
Rebutjada
La Ronda del Mig és una autovia urbana que travessa i divideix la part alta de la ciutat.
Tot i la seva llarga i costosa remodelació, aquesta no va servir per substituir un model de mobilitat cotxe-centrista, amb 4 dels 6 carrils dedicats al vehicle privat, que impedeix poder fer vida al voltant d'aquesta via.
Així mateix, tota la part alta de la ciutat (Nou Barris, Horta-Guinardó, Gràcia* i Sarrià-Sant Gervasi) ha quedat, en línies generals, al marge  del desplegament de la xarxa de carril bici.
Igualment, la Ronda del Mig és  una ruta d'altíssima demanda a la ciutat de Barcelona. La prova més evident, al marge dels més de 70.000 vehicles que hi circulen diàriament (només superats per Aragó i Diagonal), és que la línia d'autobús H6, que la recorre sencera, és la més usada de la ciutat.
Així, i mitjançant la implantació d'un carril bici la Ronda del Mig de Barcelona, es podria aconseguir, entre altres, els següents tres objectius:
1. Vertebrar la part alta de la ciutat amb un mode de transport actiu i saludable;
2. Humanitzar un carrer que actualment és una autovia urbana, amb totes les implicacions positives que això tindria tant per a les persones que hi viuen com pel comerç de la zona; i
3. Millorar la velocitat de ruta i freqüència de pas de l'H6 i la resta de línies que parcialment l'usen perquè és el transport privat el responsable de la baixa velocitat de ruta d'aquestes línies.
En definitiva, doncs, implantar un carril bici a la Ronda del Mig servirà per reconvertir una via que actualment opera com una barrera dins la mateixa ciutat per millorar la salut i qualitat de vida dels seus ciutadans.
* Aquesta proposta, si bé es podria considerar d'àmbit general de la ciutat, se circumscriu expressament al Districte de Gràcia atès que el tram de la Ronda del Mig que presenta un major índex de contaminació, soroll i congestió és el que es correspon a aquest Districte.
  • Resultats al filtrar per la categoria: Altres Altres

Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Lamentem comunicar-te que el projecte que has presentat no compleix algun dels criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat descartat i no passarà a la següent fase del procés participatiu. Concretament, el projecte és contrari a polítiques, programes, plans, projectes urbanístics aprovats o convenis signats per l’Ajuntament de Barcelona. D’altra banda, la reforma de la Travessera de Dalt va finalitzar l’any 2017, enllestint així unes obres de millora i reforma de la ronda del Mig que van durar 12 anys.
Entre les mesures per pacificar la zona i millorar la mobilitat s’ha establert un carril bus que condiciona futures actuacions per motius de seguretat.

Pots consultar els criteris d’acceptació i rebuig dels projectes presentats a la normativa reguladora dels pressupostos participatius 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona: https://ajbcn-decidim-barcelona.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5734/Normativa_Pressupost_participatiu.pdf

De la mateixa manera, t’animem a consultar els projectes Acceptadas i que poden ser del teu interès. Pots consultar més informació del procés, tant dels projectes com de les fases i el calendari previst, a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Referència: BCN-PROP-2020-02-17275
Versió 6 (de 6) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: ed190bd90cc7f4fdc3d9baa4f1a745592e996f2df7465b152b86820a720eadd1

Origen: {"body":{"ca":"La Ronda del Mig és una autovia urbana que travessa i divideix la part alta de la ciutat.\r\n\r\nTot i la seva llarga i costosa remodelació, aquesta no va servir per substituir un model de mobilitat cotxe-centrista, amb 4 dels 6 carrils dedicats al vehicle privat, que impedeix poder fer vida al voltant d'aquesta via.\r\n\r\nAixí mateix, tota la part alta de la ciutat (Nou Barris, Horta-Guinardó, Gràcia* i Sarrià-Sant Gervasi) ha quedat, en línies generals, al marge  del desplegament de la xarxa de carril bici.\r\n\r\nIgualment, la Ronda del Mig és  una ruta d'altíssima demanda a la ciutat de Barcelona. La prova més evident, al marge dels més de 70.000 vehicles que hi circulen diàriament (només superats per Aragó i Diagonal), és que la línia d'autobús H6, que la recorre sencera, és la més usada de la ciutat. \r\n\r\nAixí, i mitjançant la implantació d'un carril bici la Ronda del Mig de Barcelona, es podria aconseguir, entre altres, els següents tres objectius: \r\n\r\n1. Vertebrar la part alta de la ciutat amb un mode de transport actiu i saludable; \r\n2. Humanitzar un carrer que actualment és una autovia urbana, amb totes les implicacions positives que això tindria tant per a les persones que hi viuen com pel comerç de la zona; i\r\n3. Millorar la velocitat de ruta i freqüència de pas de l'H6 i la resta de línies que parcialment l'usen perquè és el transport privat el responsable de la baixa velocitat de ruta d'aquestes línies. \r\n\r\nEn definitiva, doncs, implantar un carril bici a la Ronda del Mig servirà per reconvertir una via que actualment opera com una barrera dins la mateixa ciutat per millorar la salut i qualitat de vida dels seus ciutadans. \r\n\r\n* Aquesta proposta, si bé es podria considerar d'àmbit general de la ciutat, se circumscriu expressament al Districte de Gràcia atès que el tram de la Ronda del Mig que presenta un major índex de contaminació, soroll i congestió és el que es correspon a aquest Districte."},"title":{"ca":"Carril Bici a la Ronda del Mig / Travessera de Dalt"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17275/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17275/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: apareja apareja
26/05/2020 09:40
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Imprescindible

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?