Pressupostos participatius de Barcelona
#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte
Millora carril bici Passeig Isabel II (entre Pla de Palau i Via Laietana)
Descripció breu:
Millorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada
Descripció ampliada:
Millorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada (actualment va per la vorera i és constantment envaït per vianants), suprimint un carril de circulació del trànsit motoritzat al Passeig d'Isabel II, actualment sobredimensionat.
Barri:
Barri Gòtic
Cost aproximat orientatiu:
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Quin és l'impacte esperat del projecte?
Millora de la mobilitat
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Mobilitat i obres públiques
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte, a partir de la valoració tècnica realitzada, es de 113.025€. No obstant això, cal tenir en compte que si obté els suports necessaris, serà en la següent fase quan es concretarà el pressupost i els condicionaments tècnics per a la seva execució d'acord amb el Pla de Mobilitat del Districte aprovat.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius
Projectes relacionats
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
8 comentaris
Hola il·lustríssima 😃!
Hem vist el projecte que has presentat, agraïm la teva participació 👍
Però si vols, encara el pots millorar. Podries incorporar la següent informació que se't sol·licita durant el procés de creació. Complementa la informació sobre:
- Cost aproximat orientatiu del projecte. En el següent enllaç trobaràs ajuda per avaluar el cost del projecte (tot i això aquesta dada no és imprescindible i els nostres serveis tècnics faran la valoració econòmica quan acabi la recollida de projectes)
https://decidim-barcelona-production.s3.amazonaws.com/decidim-barcelona/uploads/decidim/attachment/file/5745/Cost_orientatiu_projectes.pdf
- Com incorpora la perspectiva de gènere
Recorda que tens 10 dies des que vas crear el projecte per modificar-lo i enriquir-lo
Gràcies per participar al decidim.barcelona!
Han d'haver carrils bici segurs, amples i bidireccionals a la calçada de TOTES les vies de Barcelona.
Si passa a València deu passar en quasevol altre ciutat, no? Més xarxa de carrils, més seguretat, més dones en bicicleta.
Las mujeres usan más las bici en Valencia en cuanto aumenta la seguridad https://elpais.com/ccaa/2020/02/03/valencia/1580741098_404710.html
sí , por favor hay que bajar todos a la calzada.
Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.
Em sembla molt bé, en el benentès que els carrers que esmenta pertànyen al Barri de Sant Pere-Santa Caterina-La Ribera però no al Gòtic.
Per ampliar la proposta crec que seria interessant unir Eixample amb el Gòtic amb un carril bici que unís Passeig de Gràcia amb Portal del Àngel. P
Posats a proposar recuperar estació de bicing de plaça Sant Miquel
Necessari millorar sempre la xarxa de carrils bici!
Carregant els comentaris ...