Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pressupostos participatius de Barcelona

#PressupostosParticipatiusBCN Procés participatiu Pla d'Inversions Municipals de Districte

Fase 7 de 7
Impuls i seguiment dels projectes 01-07-2021 - 31-12-2023
Veure les fases Consulta l'estat d'execució
  • El premi
  • Seguiment
  • Comissions de Seguiment
  • Resultats votació
  • Més informació
  • Priorització de projectes
  • Projectes
Més
  • Projectes
chevron-left Torna al llistat

Millora carril bici Passeig Isabel II (entre Pla de Palau i Via Laietana)

Avatar: claudiafreixas claudiafreixas
04/02/2020 09:57  
Acceptades
Descripció breu:
Millorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada
Descripció ampliada:
Millorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada (actualment va per la vorera i és constantment envaït per vianants), suprimint un carril de circulació del trànsit motoritzat al Passeig d'Isabel II, actualment sobredimensionat.
Barri:
Barri Gòtic
Cost aproximat orientatiu:
Com incorpora la perspectiva de gènere el projecte?
Quin és l'impacte esperat del projecte?
Millora de la mobilitat
Quins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Mobilitat i obres públiques
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i xarxa ciclista Mobilitat i xarxa ciclista   (modificat de Altres per una administradora)

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ens plau comunicar-te que el projecte que has presentat compleix els criteris tècnics estipulats en la normativa reguladora del procés de pressupost participatiu 2020-2023 de l’Ajuntament de Barcelona i, en conseqüència, ha estat Acceptada i passarà a la següent fase del procés participatiu. El cost estimat del projecte, a partir de la valoració tècnica realitzada, es de 113.025€. No obstant això, cal tenir en compte que si obté els suports necessaris, serà en la següent fase quan es concretarà el pressupost i els condicionaments tècnics per a la seva execució d'acord amb el Pla de Mobilitat del Districte aprovat.
La crisi sanitària, econòmica i social ens ha obligat a adaptar i redefinir les fases, el calendari i la normativa del procés participatiu. Pots consultar tota la informació del procés a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius

Projectes relacionats

proposals
Millora carril bici Passeig Isabel II (entre Pla de Palau i Via Laietana)
claudiafreixas @claudiafreixas
Referència: BCN-PROP-2020-02-17146
Versió 3 (de 3) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 33b02fbc77482989112113f5b81791b7ff48824b60eb98d9400a8c5d88c26f0b

Origen: {"body":{"ca":"Descripció breu:\r\nMillorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada \r\nDescripció ampliada:\r\nMillorar el carril bici actual, baixant-lo a la calçada (actualment va per la vorera i és constantment envaït per vianants), suprimint un carril de circulació del trànsit motoritzat al Passeig d'Isabel II, actualment sobredimensionat.\r\n\r\nBarri: \r\nBarri Gòtic\r\nCost aproximat orientatiu:\r\n\r\n\r\nCom incorpora la perspectiva de gènere el projecte?\r\n\r\nQuin és l'impacte esperat del projecte?\r\nMillora de la mobilitat\r\nQuins agents caldrà implicar en el planejament i execució del projecte? Mobilitat i obres públiques"},"title":{"ca":"Millora carril bici Passeig Isabel II (entre Pla de Palau i Via Laietana)"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17146/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals/17146/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Detalls del comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Avatar: Comunitat BiciBcn Comunitat BiciBcn
07/02/2020 12:59
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Atès que la bicicleta és un vehicle de mobilitat activa i que no emet Gasos Efecte Hivernacle cal donar-li un ús preferent de la xarxa viaria de la ciutat per tal d'ajudar a la reducció de la contaminació.

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?