Proceso participativo del Programa de Actuación Municipal (PAM) 2020-2023
#PAM2020 Decide la ciudad que quieres
4.4.1 Descripció Transformació i regeneració urbana
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
#PAM2020 Decide la ciudad que quieres
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Valor:
f169c02831db3f933c21f2821f184a10d3c59de55eb7b94042bf98d53218499d
Origen:
{"body":{"ca":"Durant massa temps, la ciutat s'ha anat construint amb lògiques que no posaven en el centre de les transformacions urbanístiques les persones, sinó que responien a les lògiques del mercat o a la priorització, amb un protagonisme absolut dels vehicles privats contaminants a l'espai públic. \r\nEls resultats són coneguts: moltes persones es troben excloses de l'accés a un habitatge digne, els índexs de contaminació actuals (en bona part generats per l'ús de vehicles molt contaminats) afecten directament la salut dels barcelonins i les barcelonines i l'espai per als i les vianants ha quedat en un plànol secundari.\r\nI encara hi ha un altre col·lectiu que ha patit més aquest model de ciutat, com són les dones. La manera com s'ha dissenyat l'espai públic ha fet que aquest s'hagi convertit en un entorn poc segur i poc accessible per a les dones, com si les volgués apartar, per acció o omissió de la vida a la ciutat. Això ha tingut efectes directes en el seu dia a dia, en les seves relacions i en els seus drets bàsics, com ara poder caminar i gaudir de l'espai públic d'una manera segura.\r\nEn la construcció de la ciutat hi ha un altre repte que s'ha de tenir ben present i que és la situació actual d'emergència climàtica. El model de ciutat ha de donar resposta prioritàriament a això i a la defensa dels drets i la salut de la ciutadania. La pacificació de carrers, els eixos verds que connectin tota la ciutat o els ecoxamfrans, que milloraran les entrades i les sortides dels centres escolars allunyant el trànsit i, per tant, també l'emissió de contaminació acústica i ambiental d'aquests entorns, seran actuacions principals i clau en els propers quatre anys. \r\nCal garantir el dret al barri i a la ciutat. Cal situar la vida al centre de les polítiques urbanes, la regeneració urbana han de ser una eina per afrontar aquests reptes i avançar cap a la ciutat a escala humana, que posa al centre les persones i el seu benestar. Cal conjugar l'ambició metropolitana, de ciutat i de barri. \r\nL'urbanisme per si mateix no ho resolt tot però és una eina imprescindible per garantir el dret a la ciutat. És a dir, una ciutat i un espai públic democràtic i accessible, equitatiu i socialment just. També una ciutat sostenible i resilient. Una ciutat que des del seu espai públic treballi i generi més cohesió social, promogui la igualtat de gènere i redueixi la contaminació.\r\nEn aquesta transformació i en aquest canvi de les prioritats a l'espai urbà, el model de les superilles encetat durant el mandat anterior esdevé un nou paradigma amb capacitat per corregir moltes de les conseqüències que s'han explicat.Tot això ha portat a un espai públic més saludable, més accessible i democràtic, més cohesionador, transversal i intergeneracional i, per tant, un espai més segur per a tothom. Un espai públic per a tothom, per a les persones, que potenciï la qualitat ambiental i asseguri l'accés a l'habitatge són els camins per arribar a un espai urbà on el dret a la ciutat de tots i totes es garanteixi. Una ciutat de tots i totes es converteix en una societat més justa i democràtica."},"title":{"ca":"4.4.1 Descripció Transformació i regeneració urbana"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16356/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16356/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Este contenido no es apropiado?
Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.
Cambiar la configuración de cookies
1 comentario
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...