Proceso participativo del Programa de Actuación Municipal (PAM) 2020-2023
#PAM2020 Decide la ciudad que quieres
2.4.1 Descripció Mobilitat sostenible i segura
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
#PAM2020 Decide la ciudad que quieres
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Valor:
5fd8c4f735ddb783f5ee0c7b86a89633bf2ae18a52e2e37ee91b9215e33eca27
Origen:
{"body":{"ca":"La mobilitat és un dels eixos bàsics competencials dels ajuntaments, un dels pilars del sistema del benestar, una de les principals polítiques en què l'Administració té una funció redistributiva, i una de les activitats amb més impacte sobre la vida de les persones, sobre el planeta, l'economia, la societat i el medi ambient.\r\nLa qualitat de vida, l'equitat en l'ús de la ciutat, el dret a la ciutat, la salut, i molts altres temes crucials depenen en gran mesura del model de mobilitat, de si en aquesta ciutat s'hi camina més o menys, i de si s'hi usa més o menys el transport públic.\r\nEls objectius per a tota ciutat avui en matèria de mobilitat passen per reduir-ne les emissions contaminants que perjudiquen seriosament la salut, reduir-hi els accidents i posar fi a les morts per sinistre de trànsit, millorar l'accessibilitat a peu i especialment als barris de muntanya, guanyar espai dedicat a la mobilitat del cotxe per al vianant, el transport públic i el verd urbà, i millorar l'habitabilitat de l'espai públic.\r\nCal una ciutat amb un espai públic de qualitat ambiental, guanyar espais en els quals el vehicle privat perdi la prioritat de pas a favor del vianant i el transport públic , i reduir la velocitat de circulació mitjana, per poder garantir la convivència, la llibertat de moviments dels més petits i petites, i assegurar també l'accessibilitat a les persones grans i persones amb discapacitat a tota la ciutat.\r\nPer a això es necessita una revolució que situï la persona en el centre de les polítiques de mobilitat, calen més i millors espais dedicats exclusivament a les persones. l'espai públic ha d'estar dissenyat també per donar prioritat de pas al transport públic, i generar un espai segur per a la bicicleta.\r\nCal canviar estructuralment la relació entre la ciutat, la persona i la mobilitat i, per a això, es necessita un canvi important en relació amb l'ús i la presència del cotxe a l'espai públic, mitjà de transport que avui sobreocupa els nostres carrers."},"title":{"ca":"2.4.1 Descripció Mobilitat sostenible i segura"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16321/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16321/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Este contenido no es apropiado?
Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.
Cambiar la configuración de cookies
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Suggereixo que aprofitem la situació per transformar Barcelona en una ciutat peatonal.
Cargando los comentarios ...