Procés participatiu del Programa d'Actuació Municipal (PAM) 2020-2023
#PAM2020 Decideix la ciutat que vols
2.4.1 Descripció Mobilitat sostenible i segura
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#PAM2020 Decideix la ciutat que vols
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
5fd8c4f735ddb783f5ee0c7b86a89633bf2ae18a52e2e37ee91b9215e33eca27
Origen:
{"body":{"ca":"La mobilitat és un dels eixos bàsics competencials dels ajuntaments, un dels pilars del sistema del benestar, una de les principals polítiques en què l'Administració té una funció redistributiva, i una de les activitats amb més impacte sobre la vida de les persones, sobre el planeta, l'economia, la societat i el medi ambient.\r\nLa qualitat de vida, l'equitat en l'ús de la ciutat, el dret a la ciutat, la salut, i molts altres temes crucials depenen en gran mesura del model de mobilitat, de si en aquesta ciutat s'hi camina més o menys, i de si s'hi usa més o menys el transport públic.\r\nEls objectius per a tota ciutat avui en matèria de mobilitat passen per reduir-ne les emissions contaminants que perjudiquen seriosament la salut, reduir-hi els accidents i posar fi a les morts per sinistre de trànsit, millorar l'accessibilitat a peu i especialment als barris de muntanya, guanyar espai dedicat a la mobilitat del cotxe per al vianant, el transport públic i el verd urbà, i millorar l'habitabilitat de l'espai públic.\r\nCal una ciutat amb un espai públic de qualitat ambiental, guanyar espais en els quals el vehicle privat perdi la prioritat de pas a favor del vianant i el transport públic , i reduir la velocitat de circulació mitjana, per poder garantir la convivència, la llibertat de moviments dels més petits i petites, i assegurar també l'accessibilitat a les persones grans i persones amb discapacitat a tota la ciutat.\r\nPer a això es necessita una revolució que situï la persona en el centre de les polítiques de mobilitat, calen més i millors espais dedicats exclusivament a les persones. l'espai públic ha d'estar dissenyat també per donar prioritat de pas al transport públic, i generar un espai segur per a la bicicleta.\r\nCal canviar estructuralment la relació entre la ciutat, la persona i la mobilitat i, per a això, es necessita un canvi important en relació amb l'ús i la presència del cotxe a l'espai públic, mitjà de transport que avui sobreocupa els nostres carrers."},"title":{"ca":"2.4.1 Descripció Mobilitat sostenible i segura"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16321/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16321/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Suggereixo que aprofitem la situació per transformar Barcelona en una ciutat peatonal.
Carregant els comentaris ...