Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
NO connectar les línies de TRAM per la Diagonal. No seguir afavorint la privatització del transport públic
Aquesta connexió suposa canviar la sincronització dels semàfors de la Diagonal que ara donen prioritat a les artèries de l'Eixample, i
reduir/tancar els seus carrils de circulació desviant la majoria dels vehicles també a l'Eixample.
Connexió del TRAM = (més i més) retencions i caos circulatori a tot l'Eixample.
I el TRAM és una empresa privada...
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
La connexió dels tramvies és una aposta estratègica de millora del transport públic a la ciutat de Barcelona que està inclòs a la planificació d'infraestructures per la Regió de Barcelona, així com en el Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona. Durant aquest mandat s'han realitzat uns estudis, presentats públicament, que han avalat el retorn social que tindria la inversió. El govern municipal seguirà treballant en línia de fer possible aquesta actuació. El govern municipal també ha expressat la seva voluntat d'incrementar el percentatge del sector públic a la futura gestió del tramvia.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
Estic a favor de la unió i extensió dels tramvies com a sistema de transport eficient, sostenible, etc. El debat sobre el tipus d'empresa pública o privada que ho gestioni és un altre debat diferent, den principi estic més a favor d'una empresa pública.
El tramvia és una solució de mobilitat sostenible i ecològica bona per la ciutat. A més opino que és convenient que la realitzi una empresa privada a banda de TMB, per trencar el quasi monopoli que TMB té en la mobilitat i transport dels barcelonins.
Jo recolzo la unió del tramvia per la Diagonal. Si s'han de treure carrils que es treguin... I si es pot fer públic aquest tram central de la Diagonal genial (es una cosa que valora l'Ajuntament)
Carregant els comentaris ...