Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pla d'Actuació Municipal 2016-2019

#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.

Fase 5 de 5
Seguiment 09-03-2018 - 26-05-2019
Veure les fases
  • El procés
  • Propostes
  • Trobades
  • Debats
  • Seguiment Actuacions
  • Visualitzacions
chevron-left Torna al llistat

Creació de ​Zona Urbana d’Atmosfera Protegida (ZUAP) seguint el model de Berlin

Avatar: Plataforma per la Qualitat de l'Aire Plataforma per la Qualitat de l'Aire
04/04/2018 14:22  
Acceptades
Creació d’una ​ZUAP ​de restricció del trànsit amb etiquetatge de vehicles i planificació de polítiques de mobilitat sostenible a la ciutat de Barcelona, descripció http://bit.ly/1SpBntY
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat sostenible Mobilitat sostenible

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Proposta vinculada a aquests resultats:

actions
Zones urbanes d’atmosfera protegida
342 Suports
Creació de ​Zona Urbana d’Atmosfera Protegida (ZUAP) seguint el model de Berlin Comentaris 12

Referència: BCN-PROP-2016-02-1216
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 026381b72d33043fe3ee99504b0dce15e78564b398db94437a48d653ce23a709

Origen: {"body":{"ca":"Creació d’una ​ZUAP ​de restricció del trànsit amb etiquetatge de vehicles i planificació de polítiques de mobilitat sostenible a la ciutat de Barcelona, descripció http://bit.ly/1SpBntY"},"title":{"ca":"Creació de ​Zona Urbana d’Atmosfera Protegida (ZUAP) seguint el model de Berlin"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/1/f/1/proposals/1216/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/1/f/1/proposals/1216/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

12 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Conversa amb montajesbcngmail.com
Avatar: montajesbcngmail.com montajesbcngmail.com
02/02/2016 17:43
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
En contra  

Mentres aquest pla es materializa podriem començar per una acció tan fácil com sincronitzar millor els semafors de la ciutat. Es una vergonya que n hi hagi alguns tan escandalosament mal sincronitzats que obliguen a aturades i arrancades curtes, a mes de generar embussos absurds i fora de temps . Aixo es un malvaratament i una Font de Contaminacio totalment evitable.

Avatar: Genis Barrera Genis Barrera
02/02/2016 18:03
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Seria molt millor sincronitzarlos pels modes de transport sostenibles (vianant, bicis i transport públic) i no per a tranport motoritzat privat com fins ara.

Avatar: Buenaventura Buenaventura
03/02/2016 18:09
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Al meu entendre estem instal.lats en la comodidat, Ho pagarem per desgràcia

Avatar: Lluís MillorEnComú Lluís MillorEnComú
14/02/2016 00:23
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

La programació semafòrica és millorable, però és físicament impossible sincronitzar-los tots. Abans de fer afirmacions categòriques cal saber de què es parla.
Opino que cal sincronitzar els semàfors pel transport públic, tenint en compte el temps de parada.
Seguim...

Conversa amb Berrocal Alonso
Avatar: Berrocal Alonso Berrocal Alonso
02/02/2016 18:28
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

A largo plazo me parece bien la propuesta, pero creo que pasa por alto algo y es que tiene como consecuencia una discriminación por renta. Con esta medida solo podrían circular por la ciudad los vehículos nuevos, es decir aquellas personas que dispongan de una renta suficiente como para renovarse el vehículo. Cuanto menos renta tiene una persona mas antiguo es su vehículo.
Para conseguir que esta propuesta además de eficiente sea justa se debería acompañar con medidas de ayuda para la renovación de la flota automovilística de la ciudad.

Avatar: Alicia  Tornos Martinez Alicia Tornos Martinez
02/02/2016 19:56
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Eso es cierto , actualmente un vehículo hibrido o eléctrico es más caro que uno diesel, pero no veo más importante el ayudar a la renovación de la flota de la ciudad, como la de concienciar en educación ambiental y cambiar la " cultura" tan arraigada de moverse por la ciudad en coche o en moto.

Avatar: Rosa Esc Rosa Esc
02/02/2016 19:19
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Enhorabuena por la calidad de la propuesta. En una ciudad tan densa como Barcelona es imprescindible la restricción progresiva de la circulación de vehículos privados. Debe ir acompañada, tal como se explica del incremento de frecuencia y calidad de los medios públicos y de la disminución del aparcamiento en superficie. Así se harán los trayectos más seguros, por ejemplo en torno a las escuelas, y se disuade el uso del coche.

Avatar: Emilio_Lopez1985 Emilio_Lopez1985
02/02/2016 19:50
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Crec que a part d' això seria bona idea. Donar ajudes economiques(per que la gent es pugui cambiar el cotxe) i millora infrastrucuctura de vehicles electriques(estacions de carrega). Tinc entès que hi han emprese de alquiler de motos electriques es podria incentivar això també.

Avatar: Alfons L. Carrete Alfons L. Carrete
02/02/2016 21:10
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Cal una acció concreta per reduir el volum de trànsit a la ciutat. Una aplicació acurada, amb informació i sensibilització és necessària. A altres ciutats europees no és pas tan estrany. No hi ha prou amb la política actual de "mesures informatives" en episodis de contaminació molt elevada ja que els nivells són elevats tot l'any.

Avatar: Buenaventura Buenaventura
03/02/2016 18:21
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Cuando prohibieron la circulación por el Portal d l'Angel i la zona Gòtica Hubo mucha gente que protestó ahora todo el mundo está encantado, somos muy reacios a los cambios.

Avatar: Víctor Víctor
18/02/2016 20:27
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

https://decidim.barcelona/proposals/fixar-un-limit-de-temps-per-prohibir-la-circulacio-de-vehicles-contaminants

Avatar: benua benua
22/02/2016 14:56
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Endavant!

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?