Canvis a "Consell de Barri de Vilapicina i la Torre Llobeta - Novembre (2025)"
Descripció (Català)
-
-
ORDRE DEL DIA:
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- -
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- -
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDRE DEL DIA:
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- +
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- +
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripció (Castellano)
-
-
ORDEN DEL DÍA:
- -
Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris
- -
Plan de Ordenación en el barrio: replantación y evaluación de medidas de civismo en los jardines de Can Xiringoi
- -
Actualización de la red de carriles bici: nuevo carril bici en la calle Escòcia
- -
Actualización de temas relevantes del anterior consejo de barrio
- -
Turno abierto de palabras
-
-
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- -
Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- -
Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDEN DEL DÍA:
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- +
Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- +
Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir