Audiencia Pública de Sants-Montjuïc
# AudiènciaSantsMont Encuentro del gobierno del Distrito de Sants-Montjuïc con la ciudadanía
Audiencia Pública de Sants-Montjuïc. Sesión ordinaria. Julio de 2022
La Audiencia Pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que esta pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
Se puede participar a través de los siguientes canales:
- Dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
- Digitalmente, interviniendo en directo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. El enlace para acceder a la sala de la videoconferencia para participar en directo digitalmente lo encontrareis encima de la sección de comentarios.
- Presencialmente, interviniendo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear.
La sesión tendrá una duración de 2 horas. Todas las preguntas que no queden contestadas en este tiempo, seran respondidas por escrito con posterioridad.
La Audiencia Pública se celebra desde el Salón de Plenos del Distrito de Sants-Montjuïc y será retransmitida en streaming
Si desean asistir a la Audiencia y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.
Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública está a disposición el correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Conversación con Carme
La situació al Parc de les Tres Xemeneies és insostenible. Brutícia, soroll, aldarulls, botellots, presència constant de persones alcoholitzades i de venedors de ferralla... Quines mesures preveu l'Ajuntament per donar una solució definitiva a aquest problema? I en quin termini de temps?
Som coneixedors de la problemàtica als Jardins dels Tres Xemeneies. Per això fa anys que hi estem treballant intensament. Des del Districte tenim present que determinats comportaments generen molèsties als veïns, però moltes conductes contràries a la normativa administrativa o penal, poder ser realment complicades de solucionar.
Treballem conjuntament amb un equip multidisciplinar: Regidoria, Guàrdia Urbana, Neteja, Serveis Socials, Servei de Gestió de Conflictes i representants dels locals d’oci. Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra planifiquen i intervenen cada dia de forma conjunta.
Els Serveis de Neteja netegen diàriament i de forma intensiva el parc amb escombra mecanitzada, escombrada diària i recollida de papereres. Diàriament a les 7.30 h s’organitza un dispositiu conjunt de Guàrdia Urbana que desperta a les persones amb dinàmica de pernocta i els Serveis de Neteja retiren els embalums, si s’escau, i procedeixen a fer una neteja en profunditat d’aquests espais.
(cont)
Hi ha un dispositiu especial de vigilància als Jardins dels Tres Xemeneies i voltants a les nits de dimecres a dissabte, tant amb patrulles uniformades com de paisà per a intentar minimitzar les molèsties als veïns. Setmanalment es denuncien a grups de joves bevent alcohol o consumint estupefaents, fent les necessitats fisiològiques a l’espai públic, als venedors ambulants de begudes, a les persones que provoquen baralles, o tenen actituds de vandalisme. També es reforça la neteja intensiva amb la retirada de les restes provocades per l’oci nocturn.
També hi ha un espai de coordinació entre els serveis municipals i els locals de restauració i d’Oci Nocturn. S’ha fet també campanya de sensibilització per la reducció del soroll a través de cartelleria ubicada en els establiments de restauració. S’han instal.lat WC portàtils les nits de més afluència als locals nocturns per evitar que miccionin al carrer o als jardins.
La gran demanda lúdica d'aquesta zona fa que sigui molt complicat
Des de l’Ajuntament impulsem accions per minimitzar l'impacte que generen les persones sense llar a l'espai públic i també de persones vulnerables que no necessàriament dormen a la via pública, però que hi fan estada continuada.
Per a l'Ajuntament és una prioritat prestar atenció social a les persones més vulnerables de la nostra ciutat, i disposem de diversos serveis específics d'intervenció a l'espai públic. Entre altres, el Servei d'Atenció Social al Sensellarisme a l'Espai Públic (SASSEP) té l'encàrrec de prospectar la ciutat, i de detectar i prestar atenció social a les persones que es troben en situació de sensellarisme per diferents motius. Es tracta d'un equip integrat per perfils professionals multidisciplinaris que treballen al medi obert amb l'objectiu d'establir-hi un vincle social, quan és possible, i facilitar-los l'accés a la xarxa de serveis i recursos d'atenció existent a la ciutat.
Cal tenir present, però, que qualsevol intervenció dels serveis socials resta condicionada a la voluntarietat de les persones, ja que no podem obligar ningú a fer ús dels serveis i recursos que oferim.
Finalment us recordem que davant de situacions molestes o de risc, aviseu al telèfon d’emergències 112.
Cargando los comentarios ...