Audiència Pública de Nou Barris
# AudiènciaNouBarris Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Audiència Pública de Nou Barris. Sessió ordinària. Març del 2024
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:
-
Digitalment:
- De forma anticipada, a través dels comentaris a la sessió deixant escrita la pregunta o petició fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a Decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil! (Consulta com registrar-se).
- Intervenint en directe per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment cal inscriure's a través del formulari d'inscripció fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud. -
Presencialment a la Sala de Plens del Districte:
Inscripció prèvia, fins a les 48 hores abans de la sessió, en el formulari d'assistència presencial.
El regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió.
L’Audiència Pública se celebra des de la Sala de Plens del Districte de Nou Barris i serà retransmesa en streaming. Accedeix a la retransmissió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Notamos que existe un canal de quejas y denuncias que pueden hacer los/as vecinos/as al distrito en contra de nuestra ONG, y nos parece bien que existe este canal. Nos parece interesante tambien estar informados cuando estas quejas surgen con finalidad de corregirnos. Porque no estamos avisados en el momento, eso permitiría corregirlo inmediatamente y tener un diálogo pacífico en su momento.
Si existe un canal en cual un solo vecino puede multiplicar las quejas y denuncias sin pruebas y sin que el distrito sabe que se trata de una sola persona; porque no existe este mismo canal para que los otros vecinos puedan manifestar su satisfacción de los servicios aportados por una entidad ?
Empleamos una empresa bastante calificada (dan cursos en escuelas de inspectores del Ayuntamiento) para llevar nuestras numerosas licencias de actividades. Esta misma empresa no entiende siempre bien lo que piden los técnicos del distrito para estar en conformidad. Porque es tan difícil tener un canal de comunicación fluido ? Como podríamos ayudar en facilitar la comunicación sobre este complejo tema y evitar amenazas de estresantes?
Carregant els comentaris ...